maanantaina, maaliskuuta 30, 2009

Odotellaan kuvaajaa


Shalom on valmiina, mutta kuvaajaa ei ole ollut näköpiirissä. Pitänee varmaan itse näpsiä tässä joku päivä siitä kuvia. Tämä oli tosi nopea neuloa, ei mennyt kuin viikko niin oli jo valmiina! Enkä minä joka päivä neulonut. Lähinnä iltaisin vain.

Nappeja en tällä kertaa omista varastoista löytänyt, vaikka kuinka pengoin joten jouduin hakemaan ne ihan uutena. Tästä enemmän sitten kun saan kuvia.


Olen päättänyt etten osta lisää lankaa aikohin, koska minulla on paljon entisiä lankoja ja toisekseen ei ole rahaa ostaa lankaa... Sain ihanaa postia kummitädiltäni tämän vuoden puolella. Siinä on alpakkaa ja silkkiä. Ihania lankoja :) Näistä alpakoista jo melkein suunnittelin Tangled yoke cardigania, en ole vielä laskenut riittävätkö langat projektiin.

Koulussa alkoi viimeinen jakso "pakollista" kudontaa. Minulla kudontaa on vielä ensi syksynä yhden jakson verran. Tässä jaksossa suunnittelen tekeväni huovan kutomalla, väreinä kirkas vihreä ja turkoosi. Joitain luonnoksia jo tein ja tänään löysin raitageneraattorin, jolla tein laiskana raitasuunnitelmia loimeen. Ei ope tiedä millä ne suunnitelmat ja luonnokset olen tehnyt. Varsinkin ku mun piirustustaito ei ole huippuluokkaa, mieluummin säädän koneella.

3 kommenttia:

kaisa kirjoitti...

Näyttääpä ihanalta tuo Shalom! Ja langat on tosi herkullisia, tulispa mullekin joskus tuollaisia.

villaeläin kirjoitti...

Kivalta näyttää tuo villatakki. Langatkin on hyvännäköisiä, mitä alpakkaa toi on? :)

Hansu kirjoitti...

Kaisa, Shalomista on pian kuviakin luvassa! Joskus sukulaiset ilahduttaa.

Villaeläin, Alpakka on sveitsiläistä alpakkaa. Golden eagle lukee etiketissä. Täti on tietääkseni käynyt Hakaniemen hallissa Vihreässä vyyhdissä.